• Inici
  • Contacte

8a. Festibity

Introduïda: 22-04-2010

Dijous 22 d'abril vam celebar la 8a. Edició de la Festibity.

Aquest any ha rebut la menció FIB el professor Pere Botella, del Dept. d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació.

Organitzada per la FIB i la seva associació d'antics alumnes, el CercleFIBER, el tema central d'aquesta edició va ser el paper de les TIC en relació amb el món del turisme, comptant amb les aportacions de destacats referents en aquest àmbit:

- Jordi Bagó, conseller delegat del grup Serhs
- Javier González-Soria, director divisió de Turisme de Google
- Nacho Sala, soci fundador d'Atrapalo
- Oriol Miralbell, expert en TIC i turisme
- Representants de les administracions catalanes

Després del sopar es van lliurar les Mencions Festibity, que aquest any van recaure en:

- Menció Honorífica: Sr. Jaume Pagès, conseller delegat d'Universia
- Menció FIB: Pere Botella, professor del Dept. d'Enginyeria de Serveis iSistemes d'Informació
- Menció TIC: Projecte ARGOS de l'Institut Català de la Salut

L'acte, amb 480 assistents, va comptar amb la participació de personalitats del món polític, universitari i empresarial i va ser amenitzat per l'actuació del Mag Lari.

www.festibity.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS