• Inici
  • Contacte

Trobada de la comunitat APPS4BCN

Introduïda: 09-07-2013
L'Ajuntament de Barcelona convoca la primera Trobada de comunitat Apps4bcn, en la que s'anunciarà una atractiva proposta per ajudar les noves empreses i els emprenedors de l'àmbit mòbil a créixer i consolidar-se dins el mercat global.
16 de juliol a les 09:00 h a l'auditori de l'edifici Media-TIC.
L’Ajuntament de Barcelona presentarà en aquest acte l'acord amb el Founder Institute pel qual 7 emprenedors seleccionats podran gaudir d’un programa d’entrenament i d'acceleració, amb una reducció del 90% en el pagament del cost de la inscripció.

A més, comptarem amb la presència de Mitchell Baker, presidenta i directora executiva de la Corporació Mozilla, una de les mentores del Founder Institute i especialment coneguda en el sector mòbil pel llançament del nou sistema operatiu per a mòbils: Firefox OS.

Agenda de l'Acte

Introducció i oportunitats per a la comunitat Apps4BCN
Sr. Antoni Vives, Tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Barcelona i Sr. Manel Sanromà, Gerent de l'Institut Municipal d’Informàtica.

Presentació Proposta Founder Institute
Sr. Oriol Bes, Director del Founder Institute.

Futur del desenvolupament d’Apps i oportunitats
Sra. Mitchell Baker, presidenta de Mozilla.

Formulari d'inscripció

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS