• Inici
  • Informació
  • Contacte

Núria Castell reelegida Degana de la Facultat d'Informātica de Barcelona.

Introduïda: 27-05-2013
La Professora Núria Castell Ariņo ha estat reelegida Degana de la Facultat d'Informātica de Barcelona en les eleccions celebrades el dia 22 de maig.
Podeu consultar tota la informació i dades de les eleccions a:

Núria Castell és llicenciada en Informàtica per la Universitat Autònoma de Barcelona, doctora en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya i professora de la FIB des de 1981. Inicialment a temps parcial, compaginant les tasques docents amb el treball en una empresa. L'any 1985 va passar a dedicació a temps complet.

A llarg de tots aquests anys ha fet docència en les àrees de Programació, Intel·ligència Artificial i Processament del Llenguatge Natural. Ha impartit classes a nivell de primer i segon cicle, de màster i de doctorat. Ha estat responsable d'assignatures i directora de projectes de final de carrrera.

Des de l'inici, amb el tema de tesi, la seva àrea de recerca ha estat el Processament del Llenguatge Natural en diferents aspectes com ara l'extracció i representació de coneixement, el tractament d'especificacions de software en llenguatge natural o la traducció atomàtica. Ha dirigit dues tesis doctorals.
Ha estat membre de diversos comités de programa de congresos d'intel·ligència artificial.
Ha estat la responsable de diversos projectes de recerca nacionals i ha participat en d'altres projectes nacionals i en projectes europeus.
Ha participat en diversos organismes d'avaluació de la recerca, nacionals i europeus.

Ha participat en diversos òrgans col.legiats del departament LSI, de la FIB i de la UPC.

Dins de la seva activitat en la gestió destaquen:
- Secretària Acadèmica de LSI (1989-1992)
- Responsable del Màster Europeu en Llenguatge i Parla (1999-2004)
- Sotsdirectora de LSI (2001-2005)
- Vicedegana de Relacions Internacionals de la FIB (2004-2010)
- Degana de la FIB (des de 2010)

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil