• Inici
  • Contacte

Simulacre d'evacuació a la FIB

Introduïda: 13-05-2010

El matí de l'onze de maig vam realitzar un simulacre tècnic d'evacuació a la FIB.

L'evacuació total de l'edifici es va assolir als 14:30 minuts i van evacuar l'edifici les 68 persones que en aquell moment l'ocupaven.

Durant el simulacre es va comptar amb 3 guies que, situats a les sortides de l’edifici, indicaven la direcció cap els punts de reunió, i amb 6 observadors que, situats en punts clau de l’edifici, van recollir informació sobre el desenvolupament del simulacre que serà analitzada per la Direcció de la Facultat i el Servei de Prevenció de Riscos Laborals.

Llegir més

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS