• Inici

Informàtica i Creació Artística

Introduïda: 16-11-2015
José Manuel Berenguer, director de l'Orquestra del Caos
Ramon López de Mántaras, director de l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial del CSIC.
Dimecres 18 de novembre a les 12.15 hores a la Sala de Juntes de la FIB.
El proper dimecres 18 de novembre a les 12:15 hores a la Sala de Juntes de la FIB tindrà lloc l'acte INFORMÀTICA I CREACIÓ ARTÍSTICA amb la participació del Sr. José Manuel Berenguer, el Sr. Ramon López de Mántaras i la Fundació Teatre Clavé.

El Sr. José Manuel Berenguer és Director de l'Orquestra del Caos, amb seu en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Ens parlarà de l'Art Electrònic.

El Sr. Ramon López de Mántaras és el Director de l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA) del CSIC.

Ens parlarà de l'aplicació de tècniques d'IA al tractament de la música.

El representant de la Fundació Teatre Clavé presentarà STARTapp, una convocatòria de residències de creació per al desenvolupament d'aplicacions mòbils en l'àmbit artístic per part d'equips interdisciplinars. La convocatòria s'obrirà el dia següent d'aquest acte.

Us hi esperem

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS