• Inici
  • Contacte

Premi Sapiens Profesional 2011

Introduïda: 27-04-2011
En l'edició 2011, el premi Sapiens Professional ha correspost a la Professora Maria Ribera Sancho Samsó, professora de la FIB, Titular de la Universitat Politècnica de Catalunya.
-Premi Sapiens Profesional 2011 a Dña. María Ribera Sancho
Amb una extensa trajectòria en matèria de Enginyeria del Softwareva va ser Vicedegana i Cap d'Estudis de la Facultat d'Informàtica de Barcelona entre el 1998 i 2004; Degana entre 2004 i 2010. Presidenta de la CODDI (Conferència de Degans i Directors d'Informàtica) entre 2006 i 2010. Càrrec exercit en moments clau de transformació dels títols d'enginyeria a Espanya, fruit de l'anomenat procés de Bolonya, en el que la CODDI va ser un agent fonamental de la definició i defensa de l'enginyeria informàtica.

Altres premis sapiens 2011:

- Premi Sapiens Empresa 2011 a Prodevelop
- Premi Sapiens Administración Pública 2011 a la Consellería de Medio Ambiente, Agua, Urbanismo y Vivienda

més informació edició 2011

Els Premis Sapiens són els premis que anualment concedeix el Col•legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana, amb l'objectiu de distingir aquells professionals, empreses i administracions públiques que sobresurten en la Valoració de la Professió Informàtica.

'Sapiens' fa referència a saviesa, coneixement, intel•ligència, ... Aquestes són justament les característiques que el Col•legi vol destacar, premiar i donar a conèixer a la societat com a elements íntimament lligats a la Informàtica.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil