• Inici
  • Informació
  • Contacte

Postgrau Android: del programador a l'usuari

Introduïda: 05-03-2013
Postgrau professional gestionat per la Fundació Politècnica de Catalunya i que s'endinsa en la programació d' Apps en Android. Dóna especial rellevància a tot allò relacionat amb les interfícies (usabilitat, accessibilitat i disseny gràfic), els aspectes socials (utilitat i impacte social) i els aspectes de negoci (model econòmic al voltant de les aplicacions mòbils i internet).
Objectius
  • Nou estil de programació, nous reptes: interpretar el paradigma de programació Android i avaluar els reptes d'aquest nou estil de programació.
  • Fiabilitat i Usabilitat: Dissenyar, implementar i desplegar Apps robustes, usables i atractives per a dispositius Android.
  • Mètodes i tècniques: Dominar les tècniques de desenvolupament necessàries per a construir aplicacions competitives.
  • Programació del dispositiu: Programar les eines integrades en els dispositius Android (sensors, càmera, wifi, NFC, GPS...).
  • Apps en el núvol: crear aplicacions mòbils usant els serveis Google (contactes, mapes, cerques...) i de tercers.
  • Generar negoci: establir les bases per generar negoci i benefici en el mercat d'Apps Android.

A qui va dirigit
  • Preferentment titulació universitària en informàtica
  • Altres titulacions universitàries tècniques o científiques
  • Formació professional superior, preferentment en informàtica