• Inici
  • Contacte

Convocatòria de Préstecs UPC Alumni

Introduïda: 05-06-2014
L'objectiu d'aquests prèstecs és proporcionar a l'estudiantat amb més talent de la Universitat els recursos econòmics necessaris per cobrir una part dels seus estudis o estades a l'estranger.
El Programa de préstecs UPC Alumni, promogut pel Consell Social de la UPC i la unitat UPC Alumni, neix amb la voluntat d'oferir oportunitats de futur als estudiants i estudiantes amb millor expedient, de manera que la manca de recursos no sigui un impediment per accedir als programes educatius necessaris per completar la seva formació excel·lent.

Condicions generals
El programa es basa en un sistema de finançament que cobreix una part dels estudis o estades a l'estranger dels estudiants i estudiantes beneficiàries. Els préstecs s'hauran de retornar a partir del segon any en què la persona beneficiària s’incorpori al mercat laboral.

Termini de la convocatòria
Les sol·licituds a la convocatòria de préstecs UPC Alumni per al curs 2014-2015 es poden presentar del dia 2 de juny fins a l'11 de juliol de 2014.

Més informació a Prèstecs UPC Alumni

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS