• Inici
  • Contacte

APIdays Mediterranea

Introduïda: 20-05-2014
Si ets professor o estudiant de la FIB , podràs assistir al "APIdays Mediterranea" els dies 29 i 30 de maig al Mobile World Center de Barcelona a un preu molt reduït!
Consulta el programa de la conferència i , si t'interessa , envia un correu a rel.intfib.upc.edu amb subject "Promoció APIdays" i amb les teves dades i et facilitarem la informació necessària per fer la inscripció per només 27 euros.

El programa de "APIdays Mediterranea" inclou conferències, tutorials i sessions sobre diferents aspectes del desenvolupament, arquitectura, explotació i negoci de les APIs. Els participants d'aquesta edició inclouen tant ponents internacionals (incloent el guru del negoci de les APIs Kin Lane, el desenvolupador Steve Klabnik o Romain Huet de Twitter) com espanyols (Javier Ramírez d' Teowaki , Pau Ramon Revilla i Jordi Romero de Redbooth i Raúl Lario monjo de Paradigma Tecnològic).

Assistint a APIdays podràs contactar amb empreses, apropar-te al món laboral i conèixer la problemàtica a la qual s'enfronten les companyies tecnològiques. A més és una bona ocasió per fer contactes amb gent del món de les startups i de grups tecnològics.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil