• Inici
  • Contacte

Adhereix-te!

Introduïda: 04-07-2008
La FIB un dels centres amb major participació a la Campanya del 0,7%.

Ara, et podràs afegir a la campanya marcant la casella adhesió al final del formulari de matrícula.

La Facultat d’Informàtica ha estat habitualment un dels Centres amb major nombre d’estudiants que participen en la Campanya del 0,7%.

La teva aportació permetrà que, des del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC, s’impulsin nous projectes de cooperació amb països en vies de desenvolupament, com els que es van posar en marxa els curs passat.

En aquest context, el motor fonamental del treball de cooperació és la sensibilització, la voluntat i la solidaritat de la comunitat universitària. El professorat, l’estudiantat i el personal d’administració i serveis de la Facultat d’Informàtica de Barcelona ha participat activament en la planificació, direcció i execució de diversos projectes solidaris que han portat a terme en col•laboració amb el CCD.

Projectes FIB – CCD :

Suport als estudis d'informàtica a l'École Supérieure d'Informatique.
Instal•lació d'una aula de formació en el Royal Victoria Teaching Hospital
Formació i sensibilització a Tànger 2007
Dinamització d'aules informàtiques a Senegal i Malí
Millora de les infraestructures i de les tecnologies d'un orfenat