• Inici
  • Contacte

Presentació Beques TALENTUM de Telefònica

Introduïda: 15-10-2012
El dia 19 d'octubre, a les 12h, a l'Aula Màster, edifici A3, adreçades a estudiants de l'ETSETB i la FIB.
L’empresa Telefónica ha creat un programa de beques per a estudiantat universitari anomenat Talentum, adreçat a captar joves amb talent, especialment enginyers i enginyeres interessats en les tecnologies de la informació i la comunicació.

Professionals de Telefónica presentaran la companyia i el programa de beques a l’estudiantat de la UPC el proper divendres 19 d’octubre, a les 12 h, a l’Aula Màster situada a l’edifici A3, al Campus Nord de la UPC.

El programa inclou el pla Talentum Universities, que enguany oferirà 500 beques remunerades d’un any de durada a joves d’universitats espanyoles. La beca està destinada a menors de 30 anys, preferiblement titulats i titulades en Enginyeria de Telecomunicació i Enginyeria Informàtica, o estudiantat que estigui a punt de presentar el seu projecte de fi de carrera i puguin incorporar-se a la companyia multinacional.

D’altra banda, l’estudiantat universitari amb una idea tecnològica innovadora que aporti una millora social, pot participar a Talentum Startups. El programa ofereix 20 beques perquè els emprenedors i emprenedores socials “techies” puguin desenvolupar la seva idea a l’acadèmia Wayra, la iniciativa de Telefònica per donar suport a l’emprenedoria. Poden optar a aquesta beca estudiants i estudiantes de tots els cursos i de diverses carreres, tot i que tindran prioritat els que cursin carreres tecnològiques.

Informació i inscripcions: https://talentum.telefonica.com/Principal/Registro

Cartell (PDF)