• Inici
  • Contacte

7a Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord

Introduïda: 28-02-2013
Has sentit a parlar de les curses d'orientació? Aprofita l'oportunitat de provar aquest esport on es tracta de pensar i córrer! T'ho posem fàcil, apunta't a la Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord que tindrà lloc el dimecres 6 de març.
La Secció d'Orientació de la Universitat Politècnica de Catalunya, en col·laboració amb Servei d'Esports UPC organitza la 7a edició de la Cursa Nocturna del Campus Nord UPC.

La Cursa és oberta a tothom, amb tres circuits: llarg, curt i guiat per a que tothom pugui gaudir de l'orientació des dels més experts als que ho provin per primer cop.

Programa

• 18:00 Xerrada d'orientació a l’Aula Àgora (plaça Telecos) per aprendre les nocions bàsiques de les curses d’orientació.
  • 19:00 Recepció participants (Inscripcions, incidències, informació)
  • 20:00 Inici cursa, sortida participants
  • 21:30 Tancament cursa, lliurament premis i avituallament

Inscripcions i més informació a:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil