• Inici
  • Informació
  • Contacte

Trofeus e-salut de la Université d'été de la e-santé

Introduïda: 06-03-2013
Aquest trofeus volen recompensar a empresaris, investigadors, estudiants i professionals de la salut que treballen per al desenvolupament d'aplicacions i solucions en el camp de les Tecnologies de la Informació per a la salut. Estan dissenyats per estimular la innovació i afavorir la integració de les TI en el món de la salut i la independència per molts professionals i empreses.
Els premis es dividiran en 5 categories:
  • Telemedicina (Teleconsulta, tele experiència, telemonitorització, teleassistència...)
  • L'autonomia i l'atenció a domicili (Automatització, geolocalització, detectors de caigudes ...)
  • M-Health (Les aplicacions mòbils, telemedicina mòbil ...)
  • Xarxes Socials (Portals d'Internet / espai protector, l'intercanvi de coneixements pacients / famílies / cuidadors / cuidadores ...)
  • Projectes d’estudiants (Els projectes realitzats per estudiants en el camp de la sanitat electrònica)
Data límit per a dipositar els dossiers: 15 de maig de 2013

Més informació: L’Université d’été de la e-sante

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil