• Inici
  • Informació
  • Contacte

Els professionals vinculats a l'inLAB FIB es retroben a la jornada "Som LCFIBers"

Introduïda: 03-10-2012
Les persones vinculades al laboratori d'innovaciķ i recerca de la Facultat d'Informātica de Barcelona (FIB), inicialment conegut com Laboratori de Cālcul de la FIB (LCFIB) i ara anomenat inLab FiB, s'han reunit el 29 de setembre al Campus Nord.
La jornada "Som LCFIBers" va reunir gairebé 200 persones que havien treballat o col·laborat amb el laboratori des de la seva creació, ara fa 36 anys.

L’acte central de la jornada va fer un repàs a la història de l’InLab FIB mitjançant un vídeo i una taula rodona que van cloure Núria Castell, degana de la FIB; Josep Casanovas, director de l’inLab FIB i Xavier Bonany, membre de la junta directiva de FIB Alumni.

Sala  de Premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS