• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència:"Causes de la crisi financera a Europa: Tot allò que t'hagués agradat saber sobre la crisi i mai et vas atrevir a preguntar"

Introduïda: 31-01-2012
15 de febrer a les 11:15h Aula Màster del Campus NORD
Ponent: Jose Cabré. Professor de la FIB. Departament d'Organització d'Empreses.

Descripció:

Sobre les causes de la crisi financera s'han difós uns tòpics que, a força de repetir-los, s'han anat posicionant com a veritats absolutes en el nostre entorn: "Hem viscut molt per sobre de les nostres possibilitats", "l'Estat s'ha endeutat molt per sobre del que era aconsellable, fent obres faraòniques que no serveixen per res "," ens hem comportat com a nous rics i ja és hora de tornar als nostres orígens "," la solució passa per retallar el dèficit públic ", etc ....

En aquesta conferència convidem a reflexionar sobre la certesa, o no, d'aquestes "veritats absolutes", a intentar entendre quines són les possibles claus d'aquesta nova crisi econòmica i, en definitiva, entendre el funcionament d'aquesta nova economia.

Organitza:

“Tertúlia dels dimecres sobre economia”
Estudiants: Michael Zawisza, Marc Sitges, Pablo Rodríguez, Aleix Roca i Helena Garcia

Professor/coordinador: Jose Cabré

Més Informació: http://prezi.com/ydx03ky5owjl/causes-de-la-crisi-financera-a-europa/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil