• Inici
  • Contacte

II Congrés UPC Sostenible 2015. Saló Acadèmic STEP

Introduïda: 02-07-2009
9 i 10 de juliol a la Facultat de Matemàtiques i Estadística. II Congrés UPC Sostenible 2015 -La recerca en sostenibilitat: estat actual i reptes de futur-. En aquest marc es realitzarà el Saló Acadèmic STEP, el 9 de juliol de 14:30 a 17:30.
El Congrés vol ser un espai de trobada per a investigadors, docents, personal d’administració i estudiants de la nostra universitat per compartir experiències i posar en comú els diferents enfocaments que els membres de la UPC donen a la seva activitat científica en sostenibilitat. Podeu trobar tota la informació (introducció, programa, comitès, resums i articles, públic destinatari, com fer la inscripció, etc.) a la web del congrés .

- Els objectius del Saló Acadèmic STEP són avaluar el procés, les reflexions i els resultats obtinguts en la fase pilot d'aquest projecte, creat per ajudar al centres a complir amb la Competència Transversal Obligatòria sobre "Sostenibilitat i Compromís Social" dels nous graus de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior.

- Aquesta avaluació es farà de manera participativa, tot partint de les reflexions inicials que aportaran les quatre escoles de la fase pilot, l'equip de coordinació i els estudiants implicats en el procés. Aquesta avaluació, a poder ser amb la vostra participació, serà absolutament rellevant de cara a la possible extensió del projecte a la resta de Centres de la UPC.

- Aquest Saló tindrà lloc a una de les aules de la Facultat de Matemàtiques i Estadística, el dijous 9 de juliol, de 14:30 a 17:30 h (aula per determinar)

Hi ha la possibilitat que l’ICE reconegui aquest Saló Acadèmic com a sessió formativa del PDI. (pendent de confirmació)

Per a qualsevol dubte i/o aclariment sobre l'organització del Congrés en general, us heu d’adreçar al comitè organitzador:

- Marta Pujades 93 405 43 76
- Alessandro Meluni 93 405 43 91
- adreça de correu electrònic: congresupc.sostenible@upc.edu

Per a qualsevol dubte sobre la dinàmica i/o els continguts de l'esmentat Saló Acadèmic STEP, podeu adreçar-vos al responsable acadèmic del projecte STEP, el professor Antoni Grau: antoni.grau@upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil