• Inici
  • Informació
  • Contacte

Jornada de Doctorands de PLN (Processament del Llenguatge Natural)

Introduïda: 03-06-2010
Es celebrarà el próxim dia 22 de juny del 2010 a la UPC, al Vèrtex a la sala S218 (pòsters) i a la S217
L'objectiu general de la jornada és orientar els estudiants de doctorat que comencen o es plantegen començar una tesi. A més, les jornades ens han de servir a tots per relacionar i identificar la recerca que fem a cada grup, i els estudiants que hi estem treballant o hi col·laborem.

Volem animar a tots els estudiants de doctorat de PLN de Barcelona i comarca que vinguin a exposar la seva recerca.

També volem donar cabuda a tots els estudiants de Màster que estiguin interessats en fer el doctorat, a que vinguin a informar-se de què vol dir fer un doctorat a PLN i a conèixer de ben a prop com va.

Finalment, ens agradaria que tots els directors de tesi, els post-doctorands i investigadors en general, que tinguin interès en què s'està coent als forns de PLN de les diverses universitats s'acostin a la jornada.

Els doctorands participants haurien de:

** Fer unes transparències (1-2 màxim) explicant quin és l'àmbit de la seva recerca i portar un pòster explicant una mica, quin és el seu treball, i quina metodologia han portat a terme per tal d'arribar-hi.
** Fer una transparència de presentació del grup de recerca, i algun dels doctorands s'encarregarà de presentar-lo.

Tanmateix, tindrem 2 xerrades, una impartida per la Dra Silvia Quarteroni, sobre què representa fer la tesi, i les seves experiències com a tesinant.. un cop ja doctora.. i l'altra impartida pel Dr. Jesús Giménez, sobre la tasca de publicar o fer difusió de la recerca, llocs on es pot publicar, com es pot publicar i quan es pot publicar.

Finalment, també us volem fer saber que hi ha la possibilitat de tenir entrevistes personals amb la Dra. Silvia Quarteroni a la tarda, i/o tanmateix unir-vos al dinar.  La Dra. Quarteroni va desenvolupar la seva tesi a la Universitat de York en sistemes Interactius de Pregunta-Resposta, i actualment treballa a la Universitat de Trento en l'estudi de sistemes d'interacció home-màquina.  Si esteu interessats en tenir una xerrada sobre la vostra feina o altres aspectes que siguin del vostre interès, indiqueu-ho a la inscripció, ja sigui per reservar una aula, o per reservar taula al restaurant.

Més Informació:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS