• Inici
  • Contacte

Eurostages 2010 - 2011

Introduïda: 09-04-2010
Convocatòria de dues beques a la delegació del Govern davant la Unió Europea, a Brussel·les. La Secretaria per a la Unió Europea pretén promoure un millor coneixement pràctic sobre les polítiques i activitats de la Unió Europea amb un èmfasi especial en aquells temes que afecten més directament Catalunya.
Convocatòria de dues beques a la delegació del Govern davant la Unió
Europea, a Brussel·les
La Secretaria per a la Unió Europea pretén promoure un millor coneixement pràctic sobre les polítiques i activitats de la Unió Europea amb un èmfasi especial en aquells temes que afecten més directament Catalunya. Per assolir aquest objectiu ofereix dues beques de formació d'una durada de nou mesos cadascuna a la delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya davant la Unió Europea, a Brussel·les. Aquestes estades s'adrecen a joves titulats universitaris, amb la finalitat que
posteriorment puguin aplicar aquesta experiència sobre la integració europea en el desenvolupament de la seva carrera professional.

Secretaria per a la Unió Europea
Departament de la Presidència