• Inici
  • Contacte

David Carrera, professor de la FIB, guardonat amb l'IBM Faculty Award

Introduïda: 20-09-2010
Amb aquest guardó IBM reconeix la recerca en la gestió dinàmica de serveis híbrids en entorns cloud computing de David Carrera, professor del Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC i investigador del Barcelona Supercomputing Center.
L’IBM Faculty Awards és un programa de premis mundial que té per objectiu potenciar la col•laboració entre IBM i les principals universitats del món, alhora que promou la innovació curricular en disciplines i geografies d'especial interès estratègic per a IBM. Per optar al premi, els candidats han de tenir una trajectòria científica excepcional i ser autors de contribucions fonamentals en el seu camp de recerca. A més, han d'estar adscrits a centres de recerca involucrats activament en la formació superior.

David Carrera
Doctor per la UPC, David Carrera és professor col•laborador del Departament d’Arquitectura de Computadors de la Universitat des del 2003, així com investigador associat del Departament de Computer Sciences del Barcelona Supercomputing Center (BSC).

Llegir +

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS