• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols fer cooperació internacional?

Introduïda: 07-10-2011
2a edició del curs online de cooperació al desenvolupament .
El curs va dirigit principalment a estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya interessats en fer un projecte de voluntariat internacional o un projecte final de carrera amb les associacions de la UPC que hi col•laboren.

És un curs d'introducció als fonaments bàsics de la cooperació però animem també als que ja teniu experiència en terreny a compartir els vostres coneixements i, perquè no, fer aliances i col•laboracions amb d'altres projectes.

El format del curs és de tipus debat i online per tal de permetre la participació de les contraparts. Les contraparts seleccionaran els estudiants per a dur a terme els projectes l'estiu pròxim.

La durada estimada és de 25 hores a dedicar durant un mes.

Data inici:
17 Octubre. Data fi: 10 Novembre