• Inici
  • Contacte

Beques Nova Domus

Introduïda: 10-11-2015
Beques per a estades als USA o Canadà, per estades de nivell Doctorat, post-doc o academic staff; en alguna de les universitats sòcies del projecte.
S'ha obert la convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus "Nova Domus" de beques de la UE (consorci d’universitats europees i de Nord-Amèrica, en el qual la UPC és només associada al projecte; no en forma part directament).

En el marc de "Nova Domus" hi ha beques per marxar als EEUU o Canadà en els següents àmbits : ciències mèdiques, ciències naturals (inclou fotònica), i enginyeries.

En aquesta convocatòri Nova Domus, hi ha beques només per a estades. No hi ha beques per a la realització de programes d'estudis complets.

Les estades acadèmiques tindran lloc a partir de mitjans del 2015. Els possibles perfils d'estades són: Doctorat, post-doc i personal. Els potencials interessats de la UPC que vulguin realitzar una estada acadèmica als Estats Units o Canadà (Doctorat, professors, post-doc) encara poden presentar la seva sol·licitud online.

Els candidats europeus han de tenir nacionalitat d'un dels països de les universitats europees que participen al projecte.

Termini de presentació de sol·licituds
Després de postposar el termini de presentació de sol·licituds, aquest finalitzarà el 20 de novembre de 2015.

Més informació a Gabinet de Relacions Internacionals

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS