• Inici
  • Contacte

BEST Autumn Courses

Introduïda: 25-05-2010

Els cursos BEST son de caràcter tecnològic i ofereixen l'oportunitat de viatjar, aprendre i passar-ho bé alhora. Podeu triar qualsevol de les destinacions per aquesta tardor.

Demana'ls fins el dia 6 de juny.

BEST (Board of European Studenst of Technology) és una associació internacional de la UPC dedicada a promoure l'intercanvi entre els estudiants europeus.

Els cursos BEST són cursos de caràcter tecnològic impartits en un total de 70 universitats europees i d'unes dues setmanes de duració. Vint-i-dos estudiants d'arreu d'Europa conviuran millorant el seu anglès i la seva formació.

Els cursos BEST són pràcticament gratuïts, només haureu de pagar el viatge fins a la ciutat de destí. Allotjament, menjars i la resta de despeses estan cobertes per BEST.

Per a més informació entra a www.bestbarcelona.org o envia'ns un correu a barcelona@BEST.eu.org

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil