• Inici
  • Contacte

DevFest Barcelona

Introduïda: 13-01-2015
Un any més, el DevFest Barcelona torna amb les millors conferències del món del desenvolupament en tecnologies Google. L'esdeveniment comptarà amb un track d'Android avançat, amb ponents de Twitter, Tuenti o SoundCloud, entre d'altres, i algun Google Developer Expert.
A més, tindrem també un track de descobriment i iniciació a altres tecnologies com Polymer, Big Query, Dart, App Engine, Android Wear, y altres més, que en l’actualitat estan marcant tendència (o ho faran en breu).

Apuntat ja aquí si no et vols perdre l’esdeveniment!

Ens veiem el divendres 16 de Gener de 2015 de 8:30 a 19:00 en el Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya. T’esperem!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil