• Inici
  • Contacte

HackForGood

Introduïda: 21-02-2013
HackForGood és un hackaton que pretén reunir desenvolupadors, dissenyadores i persones del sector social per treballar conjuntament en el desenvolupament d'aplicacions que resolguin reptes socials.
HackForGood tindrà lloc simultàniament a Madrid, Barcelona, Bilbao, Las Palmas de Gran Canaria, València i Valladolid-León. A Barcelona es realitzarà a la Sala Àgora del Campus Nord de la UPC els dies 1,2 i 3 de març. La iniciativa HackForGood Barcelona està organitzada per la Càtedra Telefónica UPC amb la col·laboració de Fiberparty i la Universitat Pompeu Fabra.

HackForGood premiarà les millors aplicacions en l’àmbit de innovació social i especialment les relacionades amb els temes d’atur juvenil, envelliment actiu, discapacitat i noves formes de participació. Per assegurar la utilitat social dels projectes desenvolupats, els organitzadors suggereixen una sèrie de reptes socials als que els participants es poden unir fins el 28 de febrer. Les aplicacions es podran desenvolupar de forma individual o en grup, i es valorarà especialment la formació d’equips multi-disciplinars, l’impacte social, la innovació tecnològica i el grau de desenvolupament de la app durant HackForGood.

Les millors aplicacions podran accedir a quatre premis a nivell local (primer premi “HackForGood” de 1500€, segon premi de 500€, premi “Think Big Jóvenes España” que consisteix en la incorporació al programa de formació i “mentoring” a més de 500€, i premi “Movilforum” que entrega un innovador terminal Firefox OS). Les millors aplicacions a nivell local passaran a una segona fase a nivell global en la qual podran accedir a més premis.

Més informació sobre els premis i com inscriure’s a: http://hackforgood.net/. Twitter: #HackForGood y #h4g

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil