• Inici
  • Contacte

Darrers dies per la inscripció als Màsters Erasmus Mundus

Introduïda: 30-11-2011
El programa Erasmus Mundus és una iniciativa de la Unió Europea de suport a la cooperació universitària a nivell de màster i doctorat. El seu objectiu és proporcionar una educació europea d'alta qualitat per atraure els millors estudiants de tot el món. Els programes són impartits per un grup d'universitats associades, i inclouen estudis en almenys dos països europeus.
El programa Erasmus Mundus té associat un atractiu programa de beques. Les beques cobreixen despeses de matrícula, despeses d'instal·lació i una quota mensual d'estada. L'import de les beques és:

-Estudiants no-EU/associats: €24.000/any
- Estudiants EU/associats: €11.500/any

La inscripció a aquests programes es fa abans que als programes de màster ordinaris, i finalitza els propers dies.

Actualment la Facultat ofereix tres programes Erasmus Mundus:

- Màster Erasmus Mundus en Computació Distribuïda (EMDC)
- Màster Erasmus Mundus en Mineria de Dades i Gestió del Coneixement
(EMDMKM)