• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols fer un Màster en una universitat dels EUA? Sessió Informativa Beques Fulbright

Introduïda: 14-10-2016
Data: dimecres 19 d'octubre de 2016
Hora: 13.00 h
Lloc: Sala Multimèdia de l'ETSETB, plaça de Telecos, Campus Nord UPC
Les beques Fulbright són beques de 2 anys de durada, per cursar estudis de postgrau a universitats dels Estats Units en qualsevol disciplina, i estan destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de Màster o Doctorat. La dotació de la beca inclou: matrícula, viatge, compra de llibres i materials, manutenció, i assegurança mèdica i d'accidents.

La xerrada està adreçada sobretot a estudiants d'últim i penúltim curs.

Data: dimecres 19 d'octubre de 2016
Hora: a les 13.00 h
Lloc: Sala Multimèdia de l'ETSETB, plaça de Telecos, Campus Nord UPC

>> http://www.upc.edu/sri/ca/noticies/sessio-informativa-sobre-les-beques-fulbright-19-doctubre-a-les-13h-al-campus-nord-upc