• Inici
  • Contacte

Grup of software Engineering for Information Systems

Introduïda: 22-10-2012
GESSI Pizza Day. T'interessen temes com ara: "computaciķ basada en serveis", "arquitectura del software", "enginyeria de requisits" o "software com a servei". Estās buscant un PFC, TFG o per fer? El dia 6 de novembre, de 13 a 14h i de 14h a 15h a l'Aula Māster (edifici A3).
GESSI Pizza Day. “computació basada en serveis”, “arquitectura del software”, “enginyeria de requisits” o “software com a servei” Estàs buscant un PFC, TFG o per fer? El dia 6 de novembre, de 13 a 14h i de 14h a 15h a l’Aula Màster (edifici A3).

T’interessen temes com ara: “computació basada en serveis”, “arquitectura del software”, “enginyeria de requisits” o “software com a servei”? Estàs buscant un Projecte Final de Carrera, Treball Final de Grau o Treball Final de Màster per fer? Fins i tot penses en una Tesi Doctoral? T’agradaria col•laborar en un grup de recerca i eventualment participar en algun projecte d’investigació?

El dia 6 de novembre, de 13 a 14h i de 14h a 15h a l’Aula Màster (edifici A3), el grup de recerca GESSI (Grup d’Enginyeria del Software per als Sistemes d’Informació) organitza el GESSI Pizza Day amb la intenció d’oferir un marc de trobada entre els estudiants que esteu en alguna de les situacions anteriors i els membres de GESSI.

Durant la trobada, els membres del grup GESSI us presentarem els temes en què estem treballant, els projectes en què participem i les possibilitats de col•laboració que hem identificat. Per a que participeu en aquest esdeveniment en un estat d’ànim adequat, l’amenitzarem amb un càtering de pizza i begudes.

Decidiu-vos a assistir-hi!!

Cal que ompliu el formulari que trobareu a: GESSI Pizza Day abans del dilluns 5 de novembre.
Més informació sobre GESSI a: Web GESSI

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS