• Inici
  • Contacte

Three Headed Monkey Awards. Social Point

Introduïda: 10-05-2016
La UPC School i Social Point s'uneixen de nou en la quarta edició del concurs Three Headed Monkey Awards. Social Point, un certàmen que premia els millors projectes d'estudiants i amateurs en l'àmbit dels videojocs i l'animació. Divendres 20 de maig a l'Auditori.
El proper divendres 20 de maig es celebrarà a L'Auditori (c/Lepant 150, Barcelona) desde les 15h30 fins a les 21h00, una jornada especial en videojocs i animació que tancarà la 4a edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards.Social Point (3HMA).

El concurs creix any rere any i prova d'això són els més de 100 projectes presentats per estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis
indie, una xifra que triplica el nombre de projectes presentats en anteriors edicions.
També s'han ampliat categories, amb Premi a la Millor animació i Premi Jove Talent, i es repartiran 9.000 € en premis i una tablet.

Per celebrar la bona acollida per part de la comunitat de jocs indie, hem organitzat una jornada especial oberta a tothom que inclourà:
  •  3 conferències internacionals
    • Eugene Yailenko, senior game designer en ZeptoLab. A la conferència "King of Thieves: Designing a F2P Game That 's Different" descriurà el procès de disseny per a aquest joc amb 25 milions de descàrregues durant el seu primer any de desenvolupament i els reptes després del seu primer llançament, amb millores espectaculars en retenció i monetització.
    • Sam Carlisle, senior outsoucer program manager EMEA regions Microsoft. En la conferència: "External Development: How it makes AAA production possible and what you need to know to make it work for you" presentarà una introducció al món del desenvolupament extern, així com algunes orientacions sobre com tenir èxit en aquest àmbit en ràpid creixement.
    • Antoine Routon, lead programmer en Square Enix Mont-real. La conferència "Destilling a Franchise: A Lara Croft GO Postmortem" serà un post mortem de Lara Croft GO i les lliçons que es van aprendre en el desenvolupament d'aquest projecte que destil·la les aventures carregades d'acció de Lara en un format puzle.
  • Primera zona de networking amb els projectes finalistes. El públic podrà testejar les 16 propostes d'enguany en la categoria de videojocs.
  • Gala de lliurament de premis, amb actuació musical i moltes sorpreses.
    • Premi al millor videojocs
    • Menció del públic
    • Premi al millor videojoc UPC
    • Premi al millor videojoc Mobile
    • Premi a la millor animació
    • Premi Jove Talent

Aquí també teniu l'enllaç web per les inscripcions.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil