• Inici
  • Contacte

Hackathon Cątedra SEAT

Introduïda: 04-03-2016
Des del proper divendres 11 de marē fins diumenge 13 de marē a la sala Ągora de la UPC al Campus Nord, i organitzat conjuntament amb l'Escola d'Enginyers de Telecomunicacions de Barcelona i la Facultat d'Informątica de Barcelona. Es tracta d'una Hackathon per a estudiants amb el tema: "For a better driving experience", sponsoritzat per SEAT i Altran, i dotat amb tres premis de 2000 euros pels guanyadors.
La idea és que els participants formin equips multidisciplinaris provinents de camps com l’enginyeria industrial, les telecomunicacions, la informàtica o el disseny, capaços de cobrir diferents àrees de desenvolupament tecnològic en la indústria de l’automoció, a través de la realització de prototips amb interacció amb vehicles dintre de l’àmbit de la mobilitat.

Podreu trobar més detalls a la web de l’esdeveniment: http://cit.upc.edu/hackathon/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió cląssica Versió mņbil