• Inici
  • Informació
  • Contacte

Mobilitat a Europa: el mercat laboral hispanoalemany

Introduïda: 23-12-2011
Dilluns 30 de gener es presentarà el programa de mobilitat laboral hispanoalemany organitzat conjuntament entre el Goethe-Institut de Barcelona i la Cambra de Comerç Alemanya per Espanya
El programa es realitzarà al Goethe-Institut de Barcelona i 6 empreses alemanyes presentaran les seves empreses i realitzaran un procés de selecció d’estudiants i titulats per incorporar-se en pràctiques o en contracte laboral a les mateixes.

En el procés de selecció es realitzaran entrevistes individualitzades entre les empreses i els candidats.

Les persones interessades poden consultar les diverses ofertes laborals i penjar el seu CV a http://ofertas.ahk.es/.
Els candidats han de certificar els seus coneixements d’alemany del nivell B1 (segons el marc de referència europeu).

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil