• Inici
  • Contacte

25 programes de doctorat de la UPC, distingits amb la Menció d'Excel·lència

Introduïda: 18-10-2011
Vuit d'aquests programes de doctorat estan impartits per departaments vinculats a la Facultat d'Informàtica de Barcelona.
Un total de 25 programes de doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) han aconseguit la nova Menció d'Excel·lència atorgada pel Ministeri d'Educació.

La distinció és un reconeixement a la solvència cientificotècnica i formadora dels programes de doctorat, així com la dels grups de recerca o departaments que s'ocupen de la formació de doctors.

Els 8 programes de doctorat d'excel·lència impartits per departament vinculats a la FIB són:
  • ARQUITECTURA DE COMPUTADORS (Dpt. AC)
  • AUTOMÀTICA, ROBÒTICA I VISIÓ (Dpt. ESAII)
  • COMPUTACIÓ (Dpt. ESSI, Dpt. LSI)
  • ENGINYERIA BIOMÈDICA (Dpt. ESAII)
  • ENGINYERIA NUCLEAR I DE LES RADIACIONS IONITZANTS (Dpt. FEN)
  • ESTADÍSTICA I INVESTIGACIÓ OPERATIVA (Dpt. EIO)
  • FÍSICA COMPUTACIONAL I APLICADA (Dpt. FEN)
  • MATEMÀTICA APLICADA (Dpt. MA2)

A més, el programa de doctorat en Intel·ligència Artificial (Dpt. LSI) ha rebut una avaluació favorable per l'ANECA.

Més informació UPC
Més informació Ministeri d'Educació