• Inici
  • Contacte

Aprovat el Māster en Enginyeria Informātica

Introduïda: 19-10-2011
La Junta de Facultat, amb data 19 d'octubre de 2011, ha aprovat el pla d'estudis del Māster en Enginyeria Informātica, seguint les indicacions marcades pel Ministeri d'Educaciķ per a aquesta professiķ regulada.
Els estudis de Màster en Enginyeria Informàtica, de 90 crèdits ECTS, són la continuació dels estudis de Grau en Enginyeria Informàtica, i estan dissenyats per ser cursats en 3 quadrimestres.

La proposta de pla d’estudis continua la seva tramitació amb l’aprovació per part de la UPC, l’AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya) i el Ministeri d’Educació.
Esta previst que aquests estudis s’iniciïn al setembre de 2012.

D’altra banda, la Facultat continua treballant per adaptar els Màster en Tecnologies de la Informació (MTI), en Arquitectura de Computadors, Xarxes i Sistemes (CANS), en Computació (MC)i en Intel•ligència Artificial (MIA) al nou mapa de Màsters de la UPC.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil