• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència: ¿Dónde está la mayúscula? Planes de estudios y mundo empresarial

Introduïda: 20-01-2009
Prof. Ray Fernández, 26 de gener, 11:15h, Sala d'Actes FIB
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, el professor Ray Fernández de la Universitat del país Basc impartirà la conferència “¿Donde está la mayuscula? Planes de estudios y mundo empresarial”.

Ray Fernández és físic i professor associat a temps parcial de Planificació i Gestió de projectes en la Enginyeria Informàtica de la Universitat del país Basc des de 1993. És membre de l’AENUI i ha estat membre de comitè del programa de JENUI, també ha estat president de l’associació internautes del país basc i organitzador del congrés InternetEuskadi.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de la conferència

Més informació de les activitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS