• Inici
  • Contacte

Fiberparty 2009

Introduïda: 13-02-2009
Cap de setmana d'oci alternatiu . Els dies 6, 7 i 8 de març tindrà lloc la Fiberparty 2009. Una de les novetats que ens esperen enguany és la col.laboració amb el JapanWeekend, festival manga i de videojocs que es celebra paral.lelament al Palau Sant Jordi, amb autobús gratuït per anar i tornar.
Entre tots els tornejos que se celebraran destaquem:
  • Counter-Strike 1.
  • Counter-Strike: Source i Call of Duty

Per als amants de la música electrònica, HardMusic animarà la zona de consoles. (diferent a la zona Lan).

Localitats + inscripcions als tornejos:

Activades dues noves funcionalitats a la web:
  • Localitats: ja podeu escollir el vostre lloc a la Party.
  • Inscripcions a tornejos: ja podeu inscriure-us en els tornejos de grups (Counter-Strike 1.6, Counter-Strike Source, Call of Duty 4). Pròximament es publicarà la inscripció a tornejos indiviuals.
Trobareu tota la informació detallada i els enllaços relacionats a: http://www.fiberparty.org

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil