Oberta la convocatòria d’ajuts ‘Impuls UPC’ 2024

Esteu aquí

Convocatòria d’ajuts per a empreses emergents i projectes emprenedors promoguts per estudiants i/o recent titulats/des UPC

Des de la Universitat Politècnica de Catalunya i Santander Universidades, amb la coordinació d'Emprèn UPC, s’ha obert la convocatòria dels ajuts ‘Impuls UPC’ per a startups/spinoffs i projectes emprenedors.

Es vol reconèixer a la comunitat UPC per la seva contribució al desenvolupament de projectes i iniciatives emprenedores dins de l’àmbit universitari.

‘Impuls UPC’ es divideix en dues línies d’ajuts:

Impuls UPC | Empresa emergent

La primera línia està dirigida a reconèixer un total de 8 startups constituïdes per estudiants i/o alumni UPC i creades en els últims 3 anys, 2022, 2023 o 2024
Té com a objectiu ajudar a finançar despeses inicials en el procés de desenvolupament empresarial.
L'import màxim que es destina a aquesta convocatòria és de 60.000€ en total, 7.500€ màxim per a cada empresa seleccionada.

Per a la presentació de la proposta, caldrà omplir el formulari per a tal efecte fins al 16 de juny.

Impuls | Talent emprenedor

L’objectiu és reconèixer a 10 projectes d’estudiants/es i/o recent titulats i ajudar-los a finançar despeses inicials en el procés d’identificació d'una oportunitat de negoci. Està adreçat als projectes que encara estan en la seva fase de preconstitució. L’import màxim destinat a aquesta convocatòria és de 30.000€, 3.000€ per a cada projecte seleccionat.

Poden ser beneficiàries d’aquest ajut: estudiantat de grau, màster i doctorat a la UPC en el curs 2022-2023 i/o 2023-2024 que estiguin desenvolupant un projecte emprenedor (sense haver constituït l’empresa jurídicament) vinculat a alguna iniciativa de suport a l’emprenedoria UPC.

Les sol·licituds es poden presentar a través d'aquest formulari fins al 16 de juny.

Per a més informació:

Més informació a Impuls UPC 2024